Wikingowie przybywają do Ameryki
Wikingowie przybywają do Ameryki
14 kwietnia 2021
Technologie cyfrowe zrewolucjonizowały pracę klasy średniej
Technologie cyfrowe zrewolucjonizowały pracę klasy średniej
14 kwietnia 2021
Pokaż wszystko

Dieta norweska – czyli jaka?

- Reklama -

Osoby które chcą zrzucić zbędne kilogramy, często stają przed trudnym wyborem diety. Jest to decyzja naprawdę trudna, bowiem dzisiaj pojawiają się ciągle nowe kuracje odchudzające, a każda z diet opisywana jest jako niewiarygodnie skuteczna. Którą dietę więc wybrać, by cieszyć się zgrabną i szczupłą sylwetką?Jeśli należysz do osób zdyscyplinowanych, możesz zdecydować się na przejście na dietę norweską. Dzięki niej schudniesz nie tylko dużo, ale i bardzo szybko. Dieta norweska jest dość monotonna i rygorystyczna, odpowiednia jest dla tych osób, którzy stosunkowo szybko chcą stracić na wadze. Grupa lekarzy, dietetyków i naukowców ze szpitala uniwersyteckiego w Oslo opracowała specjalną dietę, która zyskała -miano norweskiej.

Dieta norweska - czyli jaka?
Dieta norweska – czyli jaka?

Dietę norweską cechuje bardzo duża skuteczność, którą widać już po dwóch tygodniach. Po tym czasie schudnąć możemy nawet dziesięć kilogramów, co dla osób stosujących inne diety jest nieosiągalne. Minusem diety norweskiej jest fakt iż mocno męczy nasz organizm dlatego nie należy jej stosować przez dłuższy czas, niż dwa tygodnie. Podstawę diety norweskiej stanowią dwa składniki – grejpfruty oraz jajka w postaci gotowanej. Jemy je codziennie przez 14 dni. Podczas tej diety powinniśmy spożywać wyłącznie produkty dozwolone, a ich ilość nie ma aż tak dużego znaczenia. W trakcie stosowania tej diety można ją wzbogacić o różnego rodzaju surówki z warzyw takich jak marchewka, pomidor, ogórki konserwowe czy seler naciowy. Spożywać również można mięso z piersi kurczaka, wołowinę oraz ryby ale oczywiście tylko w postaci gotowanej.

Dieta skandynawska
Dieta skandynawska

Osoby decydując się na tą dietę muszą zrezygnować kolacji, a bazują na trzech posiłkach – śniadanie, drugie śniadanie oraz obiad. Smażenie oraz stosowanie soli w tej diecie jest całkowicie wykluczone. Posiłki powinny być przygotowane poprzez gotowanie, pieczenie czy grillowanie. Stosowanie tej diety wymaga od nas sporej samodyscypliny i konsekwencji w dążeniu do celu ale efekty są naprawdę duże i szybko widoczne. Skuteczność tej diety została potwierdzona naukowo przez wiele badań. Podstawą jej działania jest przyspieszenie przemiany materii a także organizm zostanie oczyszczony z toksyn, dzięki czemu poprawi się proces trawienia.

- Reklama -

1 Comment

  1. marta pisze:

    Stosowałam kiedyś taką dietę i mogę śmiało polecić 🙂